>

Դադիվանք, հայկական առաքելական միջնադարյան վանական համալիր Արցախի Շահումյանի շրջանի Դադիվանք գյուղում՝ Դադիվան լեռան լանջին՝ Թարթառ գետի ձախ ափին։ Պատմականորեն

եղել է Մեծ Կվենք գավառի հոգևոր առաջնորդարանը։ Կոչվել է նաև Խութավանք, որովհետև կառուցվել է խութի (բլրակի) վրա։ Մատենագիտական աղբյուներում Դադի վանքը առաջին անգամ հիշատակվել է 9-րդ դարում։




Քոչարյանի զոհերը

Ավանդության համաձայն՝ եկեղեցին հիմնվել է Քրիստոսի առաքյալներից Թադևոսի հետևորդ Դադեի կողմից 1-ին դարում։ Դադիվանքի վերանորոգման շրջանակներում իրականացված պեղումների ընթացքում՝ 2007 թվականի հուլիսի 21-ին, վանական համալիրի եկեղեցիներից մեկի խորանի տակ գտնվել են սուրբ Դադե առաքյալի մասունքները[1]։





Գտնվել է նաև մեկ այլ դամբարան, որը հայկական քրիստոնեական ավանդույթներին բնորոշ չէ. այնտեղ թաղված մարդը նստած է աթոռին, վերջինս այժմ Ստեփանակերտի թանգարանում է։ 9-րդ դարում կառուցվել են վանական համալիրի առաջին կառույցները՝ ի դեմս սուրբ Դադիի միանավ


վանքի։ 1145 թվականին համալիրն ավերել են սելջուկները, սակայն 1170 թվականին այն վերանորոգվել է: Այդ ժամանակվանից մեզ են հասել բազմաթիվ խաչքարեր, որոնցից շատերը կանգնեցվել են Հաթերքի իշխանական տան ներկայացուցիչների հիշատակին։

Dadivank, an Armenian apostolic medieval monastic complex in the village of Dadivank in the Shahumyan region of Artsakh, on the slope of Mount Dadivan, on the left bank of the Tartar River. Historically, it was the principal diocese of Mets Kvenq province. It was also called Khutavank because it was built on a hill. Daddy Monastery was first mentioned in bibliographic sources in the 9th century.



According to tradition, the church was founded in the 1st century by Daddy, one of Christ’s apostles, Thaddeus. During the excavations carried out as part of the renovation of Dadivank, on July 21, 2007, the relics of St. Dade were found under the altar of one of the churches in the monastery complex. Another tomb was found, which is not typical of the Armenian Christian traditions. The

man buried there is sitting on a chair, the latter is now in the Stepanakert museum. In the 9th century, the first structures of the monastic complex were built, in the form of the one-nave monastery of St. Dadi. In 1145 the complex was destroyed by the Seljuks, but in 1170 it was rebuilt. Since then, many khachkars have reached us, many of which were erected in memory of the representatives of Haterk’s ruling house.

Сообщение Ինչ է կատարվում՞ Դադիվանք. բջջայինով նկարված կադրեր մեզ մոտ появились сначала на .


от admin

-->